الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

به‌کارگیری هوش مصنوعی در ساخت دوربین‌ نظارتی | همیشه در خانه هستید!

  • کد خبر: ۱۹۲۳۳۱
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
به‌کارگیری هوش مصنوعی در ساخت دوربین‌ نظارتی | همیشه در خانه هستید!
در راستای افزایش روزافزون تعداد محصولات فناورانه‌ای که از هوش مصنوعی بهره می‌گیرند، به‌تازگی یک دوربین امنیتی بر این اساس به بازار آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز، Camera Genie S از شرکت Psync اولین دور‌بین امنیتی داخلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز به GPT است که به‌زودی وارد بازار می‌شود. دوربین Genie S، در طول نظارت خود، از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی و ثبت لحظات مهم استفاده می‌کند.

براساس گزارش‌های موجود، Genie S یک دور‌بین داخلی بسیار هوشمند است که طبق ادعای سازنده آن هوشمندترین دوربینی محسوب می‌شود که تاکنون معرفی شده است. همچنین این دور‌بین از هوش مصنوعی چندوجهی و وضوح ۵مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند تا قابلیت‌های سطح بعدی را در دسترس کاربران قرار دهد.

Camera Genie S به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک دوربین امنیتی با زاویه عمودی ۵ مگاپیکسلی 2K باشد. این دستگاه شبیه به یک پروژکتور کوچک است و از مدل زبان بزرگ GPT برای ارائه تجربه ضبط هوشمند در خانه استفاده می‌کند. از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی آن می‌توان به امکان ساخت یک پایگاه داده برداری تصویر به متن و ارائه خلاصه‌ای کامل برای کاربر از اتفاق داخل خانه اشاره کرد.

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه این دوربین به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با عملکرد جدید هوش مصنوعی‌اش مجهز شده است. دید رنگی در شب دیگر قابلیت دور‌بین به‌حساب می‌آید و، طبق ادعای Psync، کاربر در هنگام استفاده از برنامه موبایل آن احساس خواهد کرد که کاملاً در خانه حضور دارد.

Psync Camera Genie S در گزینه‌های ۳۲ یا ۶۴گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت مدل ۳۲گیگابایتی آن از ۳۴.۹۹ دلار شروع می‌شود و مدل با حافظه بالاتر ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین این دوربین به‌طور انحصاری از وب‌سایت Psync Labs قابل خرید است و ویژگی‌های هوش مصنوعی اضافی آن با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ۰.۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->